بهینه شده برای موتورهای جستجو

طراحی ساختار وب‌سایت منطبق بر آخرین استانداردهای روز برنامه‌نویسی

رعایت این استانداردها موجب افزایش سرعت و بهبود عملکرد وب‌سایت می‌شود و در نتیجه کاربران شما تجربه کاربری بهتری از کار با وب‌سایت شما خواهند داشت.

موتورهای جستجو بیش از هر چیز به تجربه کاربران در وب‌سایت شما اهمیت می‌دهند.

این که کاربران چه مدت در صفحات وب‌سایت شما می‌مانند و چند صفحه را مرور می کنند، برای موتورهای جستجو به عنوان یه نشانه قطعی از کارآمدی وب‌سایت شما برای کاربران تلقی می‌شود. هدف نهایی موتورهای جستجو هم دادن اولویت بالاتر به وب‌سایت‌هایی است که برای کاربران کارآمدتر است.

رعایت استانداردهای روز برنامه‌نویسی و بهبود تجربه کاربری مخاطبان شما،
به شدت برای موتورهای جستجو با اهمیت است
در طراحی وب‌سایت شما، از جدیدترین امکانات دنیای مهندسی نرم‌افزار،
برای ایجاد تجربه کاربری بهتر استفاده شده است

 

 


ساختار صد در صد واکنشگرا برای بهترین تجربه کاربری در موبایل و تبلت

از تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱ آوریل ۲۰۱۵)، گوگل پس از مدت‌ها که صاحبان وب‌سایت ها را به واکنشگرا کردن وب‌سایت‌هایشان تشویق می‌کرد، تصمیم گرفت برای وب‌سایت‌هایی که واکنشگرا نیستند جریمه بگذارد و آن‌ها را در لیست نتایچ جستجوها در رتبه‌های پایین تری نمایش دهد.

به همین دلیل واکنشگرا بودن وبسایت شما برای بهبود رتبه شما در گوگل،دیگر صرفا یک امتیاز مثبت نیست، بلکه اگر وب‌سایت واکنشگرا نداشته باشید، با جریمه گوگل رو‌به‌رو خواهید شد.

در وب‌سایت شما، تمامی استانداردهای واکنشگرایی رعایت شده است

 

 


ساخت خودکار آدرس صفحات از روی عنوان صفحات

وقتی که یک واژه در گوگل توسط کاربران جستجو می‌شود، گوگل پارامترهای زیادی را برای اولویت بندی نتایج بررسی می‌کند.
یکی از مهم‌ترین پارامتر‌هایی که گوگل در اولویت بندی نتایج جستجوها مورد بررسی قرار می‌دهد، آدرس صفحات وب‌ است.

اگر کسی در گوگل «فروش گل و گیاه» را جستجو کند و شما هم صفحه ای در وب‌سایت خود با همین موضوع داشته باشید که در گوگل ایندکس شده باشد (ایندکس گوگل چیست؟)، اگر آدرس آن صفحه چیزی مشابه این باشد «/فروش-گل-و-گیاه»، نسبت به حالتی که آدرس صفحه چیزی مشابه این باشد «/page-id=267»، شما شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای گوگل خواهید داشت.

آدرس تمامی صفحات وب‌سایت شما در سرویس‌های تحت وب راهکارها
به طور خودکار از روی عنوان صفحه ساخته می شود
به طور مثال اگر عنوان شما «فروش گل و گیاه» باشد،
آدرس صفحه شما «/فروش-گل-و-گیاه» خواهد بود

 

 


اتصال وب‌سایت به سرویس های گوگل آنالیتیکز و گوگل وب‌مستر

گوگل برای صاحبان وب‌سایت‌ها دو ابزار بسیار کاربردی ارائه می‌کند.

ابزار گوگل وب مستر که به بررسی وب‌سایت شما برای کسب نتایج بهتر در گوگل کمک می‌کند و ابزار گوگل آنالیتیکز که آمار دقیقی از رفتار کاربران وب‌سایتتان را به شما ارائه می‌دهد.

اتصال وب‌سایت به این سرویس‌ها، تاثیر مثبتی در شناخت بهتر گوگل از وب‌سایت شما دارد و می‌تواند در بهبود رتبه شما در نتایج گوگل نقش داشته باشد.

ما وب‌سایت شما را از ابتدا به سرویس‌های گوگل وب‌مستر و گوگل آنالیتیکز متصل می‌کنیم

 

 


تنظیم بهینه کلمات کلیدی و توضیحات هر صفحه از وب‌سایت

در سامانه مدیریتی وب‌سایت‌، هنگام ساخت هر صفحه، ابزاری جهت تعیین کلمات کلیدی و توضیحات هر صفحه در اختیار شما قرار داده شده است.

کلمات کلیدی به گوگل نشان می‌دهد که هر صفحه از وب‌سایت شما با کدام کلیدواژه ها ارتباط معنایی دارد.

استفاده از این ابزار زمانی موثر است که به طور صحیح از آن استفاده شود. گوگل پارامترهای زیادی را برای اولویت دادن به صفحات وب در میان نتایج جستجو در نظر می‌گیرد. اگر از ابزار تعیین کلمات کلیدی به صورت فله‌ای و غیراصولی استفاده کنید، نتیجه معکوسی خواهید گرفت و گوگل شما را جریمه می‌کند.

بخش توضیحات هم اهمیت بسیار زیادی در جلب توجه کاربران گوگل دارد، در صورتی که این بخش را خالی نگذارید و جمله مناسبی برای توضیح صفحه خود انتخاب کنید، گوگل این جمله را در زیر عنوان صفحه شما و به عنوان معرفی صفحه به کاربران نمایش می‌دهد.

در حقیقت جمله‌ای که در این بخش وارد مي‌کنید بیشترین تاثیر را برای جلب توجه کاربران گوگل دارد، کاربران زیادی با خواندن این جمله تصمیم می‌گیرند که آیا صفحه وب‌سایت شما آن چیزی است که به دنبالش هستند یا خیر.

به طور مثال در تصویر بالا، ما در بخش توضیحات صفحه، جمله «۴ معیاری که برای افزایش خرید از وب‌سایت باید در نظر بگیرید» را نوشته ایم که در بخش توضیحات صفحه در نتایج گوگل به نمایش در آمده است.
اگر بخش توضیحات صفحه را خالی بگذارید، گوگل به صورت خودکار بخشی از متن صفحه شما را به عنوان توضیح صفحه در بین نتایج جستجو به کاربران نمایش می‌دهد.

 با انتخاب توضیحات جذاب و محرک،
می‌توانید توجه کاربران گوگل را به صفحات وب‌سایت خود جلب نمایید.

 

 


تنظیم رفتار روبات‌های موتورهای جستجو

یکی از استانداردهایی که برای گوگل اهمیت دارد وجود فایلی با نام ‌robot.txt در وب‌سایت شما است.
این فایل به زبان ساده به گوگل می‌گوید که کدام یک از صفحات شما را در بین نتایج جستجو نمایش ندهد!

بله، درست خواندید، این فایل ابزاری است که از نمایش برخی از صفحات وب‌سایت شما در میان نتایج گوگل جلوگیری می‌کند.

اما چرا باید از این ابزار استفاده کرد؟

فرض کنید که یک صفحه در سایت خود مختص کاربران ویژه ساخته‌اید که در آن یک خبر محرمانه را به این کاربران اعلام کرده‌اید،‌ اگر لینک این صفحه را در جایی از وب‌سایت خود قرار ندهید، تنها حالتی که امکان دارد فرد غیرمجازی آن صفحه را پیدا کند، نتایج جستجوی گوگل است، وقتی به روبات‌های گوگل اعلام کنید که آن صفحه را ایندکس نکنند، می‌تواند خیالتان از بابت نتایج گوگل راحت باشد.

فایل robot.txt یک فایل است که از یک سری اصول ساده نرم‌افزای پیروی می کند.
نیازی نیست که شما این اصول را یاد بگیرید و هر صفحه ای را که خواستید در نتایج گوگل ظاهر نشود به صورت دستی در این فایل وارد کنید، این فایل در وب‌سایت شما به صورت خودکار ساخته می‌شود و نیازی به تنظیم دستی آن نیست.

شما هنگام ساخت هر صفحه از وب‌سایت خود،
در بخش بهینه سازی برای موتورهای جستجو،
ابزاری برای تنظیم رفتار روبات‌ها در اختیار دارید،
کافی است گزینه‌هایی را که نیاز می‌‌دانید انتخاب کنید
سایت شما به طور خودکار کدهایی را برای تنظیم رفتار روبات ها به صفحه اضافه می کند.

 

 


نقشه سایت پویا منطبق با آخرین استانداردهای گوگل

شما همواره یک سری از صفحات وب‌سایت خود را حذف خواهید کرد و یک سری صفحات جدید را به آن می‌افزایید. گوگل چه ابزاری برای کشف این تغییرات و ایندکس صفحات جدید شما در اختیار دارد؟

واقعیت این است که گوگل ابزار بسیار پیشرفته و کاملی برای این کار دارد که معرفی کامل آن‌ها از حوصله این بحث خارج است اما یکی از مواردی که به شدت می‌تواند به گوگل کمک کند و سرعت ایندکس شدن صفحات جدید وب‌سایت شما را به نحو چشمگیری افزایش دهد، استفاده از نقشه سایت است.

نقشه سایت یک فایل با پسوند XML است که به طور خلاصه، آدرس و عناوین تمام صفحات وب‌سایت شما را منطبق بر ساختار و دسته‌بندی‌های وب‌سایت شما، در خود نگه می‌دارد.

ما برای وب‌سایت شما آخرین استانداردهای نقشه سایت را پیاده‌سازی کرده ایم
تا گوگل در سریعترین زمان ممکن از آخرین تغییرات و به‌روزرسانی‌های وب‌سایت شما مطلع شود

 

 


تعیین توصیف تصاویر

ذهن انسان همواره می‌تواند مفاهیم تصاویر را کشف کند. اما کامپیوتر و نرم‌افزارها، مانند انسان در برخورد با یک تصویر نمی‌توانند به معنا و مفهوم آن پی‌ببرند.

به همین دلیل وقتی در وب‌سایت خود از تصاویر استفاده می‌کنید، گوگل نمی‌تواند مفاهیم این تصاویر را متوجه شود.

شما در سامانه مدیریتی وب‌سایت خود هنگام بارگذاری یک تصویر، می‌توانید با ارائه توضیحاتی در مورد آن تصویر، گوگل را در این خصوص راهنمایی کنید.

به طور مثال ما در تصویر قبلی همین صفحه که نمایشگر تنظیمات فایل robot.txt بود در بخش توضیحات عکس عبارت «تنظیمات فایل robot.txt» را درج کرده‌ایم، به همین دلیل وقتی گوگل به این تصویر برسید می‌تواند متوجه شود که آن تصویر در مورد چه چیزی است.

استفاده از توضیحات تصاویر در سرویس جستجوی تصویری گوگل هم کارآمد است، وقتی که کاربران در بخش جستجوی تصویری گوگل به دنبال یک تصویر خاص هستند، یکی از پارامترهایی که گوگل برای اولویت بندی تصاویر از آن استفاده می‌کند، همین توضیحاتی است که شما برای تصاویر وب‌سایت خود می‌نویسید.

 


ارسال فایل‌های آموزشی بهینه سازی محتوای سایت برای موتورهای جستجو

تکنیک‌ها و ابزارهای بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو بسیار زیاد هستند.

شما همزمان با استفاده از سرویس‌ وب‌سایت‌های راهکارها،به طور مستمر آموزش‌هایی را در این خصوص دریافت می‌کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از بهینه‌سازی وب‌سایت خود کسب کنید.

 

بهینه‌سازی وب‌سایت یک شعبده یا جادوی پیچیده نیست
ما تمام استانداردهای فنی و برنامه‌نویسی را در طراحی ساختار وب‌سایت شما رعایت کرده‌ایم

با تولید محتوای مناسب و برقراری ارتباط خوب با مخاطبان خود،
با گذشت زمان شاهد بهبود نتایج خود خواهید بود

موفقیت در بهینه‌سازی وب‌سایت هم مانند هر موفقیت دیگری یک نقطه نیست،
کسب یک موفقیت پایدار در حوزه SEO یک مسیر مستمر و طولانی است

برای حفظ موفقیت شما
در تمام این مسیر، با شما هستیم